תכנון VS. משחק חופשי - גרסת ההנחיה

על הנפלאות של כל אחת מהדרכים

רוצים לפגוש את עצמכם?

בואו נפגש!

השאירו פרטים:

לקח לי המון שנים לעמוד על הבמה ב Free Style.

אני באה מפרדיגמת הנחייה של מקסימום הכנה ומקסימום וודאות. שבה עלי לדעת מראש מה הולך לקרות בכל דקה.

אני באה מפרדיגמת הנחייה שמנהלת את המרחב באופן הדוק. דרך סידור הכסאות במרחב הפיסי, הנושאים, ההבחנות, לוחות הזמנים, הלבוש, השיער ועד המילים הספציפיות שבהן אני אמורה להשתמש. זו פרדיגמת הנחיה שמייצרת מבנה שבתוכו אנשים יכולים להגיע לתובנות דרך תהליך שיש לו התחלה, אמצע וסוף.

אני אוהבת את דרך ההנחיה הזו. אני אוהבת את זה שהיא דורשת ממני להפריד בין עיקר לתפל ובין מה מהשיחות הן "בשבילי" ומה באמת נותן ערך לשומע, היא דורשת ממני להיות פשוטה ומחודדת ואני אוהבת את את נקודת המבט שבבסיסה:"לייצר עבור השומע את המרחב המדוייק ביותר בשביל שיוכל לעבור חוויה "נקייה מרעשים". לא "לבזבז" לשומע את ההקשבה ולנטרל הסחות דעת משיחות נסתרות ובלתי פתורות, מהשיער הקופצני או מהבלאגן בחדר.

דרך ההנחיה הזו הביאה אותי לעלות על הבמה ב TEDx Jerusalem וב-10 דקות "לתת בראש" עם הרצאה שאני מאד גאה בה.

ועם זאת, מאז שהתחלתי להנחות סדנאות באופן סדיר, התוודעתי יותר ויותר אל הקסם שמתרחש מחוץ ללוחות הזמנים ומחוץ ל-FLOW המתוכנן. הקסם שיכול לנבוע רק מההקשבה המלאה למה שמתרחש ברגע זה. לאנשים שנוכחים בחדר. הקסם שיכול לקרות רק כשיש מספיק זמן "לשחק עם המשתתפים ב Free Style.

כאשר אני נוכחת ברגע ומקשיבה למרחב הכולל את האנשים שבתוכו - עוברים דרכי אינפורמציה, תרגילים ודרכים לריפוי שלא הכרתי. במקום לדאוג לזמנים, ללמד ולדעת, אני קשובה, מתמסרת ורוקדת. ואז - קורה קסם שאי אפשר לתכנן ואי אפשר לשחזר, מכיוון שהוא הקסם של כל האנשים הנוכחים במרחב. ואז אני אומרת דברים שאח"כ כשאני שומעת אותם אני חושבת לעצמי: דאםםם זה טוב... פעמים רבות כל כך שמעתי ממשתתפים שאת ה"משחק" הזה אני צריכה לקיים הרבה יותר.

אני כל כך אוהבת להתמסר ל Free Style!

הייתי יכולה לשאול את עצמי: מה אני אוהבת יותר, ובאיזו פרדיגמה אני רוצה להתמקד, אבל מי שמכיר אותי, יודע שאני הכי אוהבת גם וגם ושבסופו של דבר שתי הפרדיגמות הללו הן שני צדדים של אותו הדבר בדיוק. ולכן, טבעי ששתיהן יתבטאו במרחב. 
אז במקום זה שאלתי את עצמי: איך אני יכולה לבטא את שתי איכויות אלו בצורה חופשית ומלאה? ולכן יצרתי עבורכם שתי אפשרויות להשתתף ולהתנסות בכל אחד מהעולמות:

"הבית של ציפור" פותח את שעריו במפגשי Free Style, שיתקיימו מדי שבוע בימי שני בבייתי המהמם ורחב הידיים ביפו. מפגשים שקל להגיע אליהם בעלות של 50 ש"ח בלבד! זו ההזדמנות שלכם להעשיר את עצמיכם בידע מלא ערך, להתמלא השראה ותובנה, ללמוד על כוחה של הכוונה, לחוות אימון לייזר 1*1 מול הכתה ולקבל מלא "טריקים" קטנים ופשוטים שיילכו אתכם הבייתה משבוע לשבוע. המפגש הראשון מתקיים ביום שני הבא - ה-20.11 בשעה 20:00. עד 22:00 אין צורך לשלם מראש. פשוט תבואו ותביאו איתכם את החברים שלכם! לפרטים ליחצו כאן

הסיפור שלי ב-10 דקות היא סדנא בת 5 מפגשים שבמהלכה אנו עוסקים בהתחדדות, בדיוק, וביצירת טקסט שלוקח את השומע דרך תהליך, תובנה ואפילו ריפוי. היא מכילה את כל הדברים שאני אוהבת בהנחיה המתוכננת שלא כוללת שיח עם השומע. המחזור הבא נפתח ב- 28/11 בשעות הבוקר. לפרטים והרשמה ליחצו כאן

אהבתם? שתפו

להיות עם אי ידיעה - המיומנות של העולם החדש

מדוע להיות בשלום עם חוסר וודאות זו אחת המיומנויות החשובות ביותר לכל יזם ואף לכל אדם?

מה הקשר בין חמלה ליעילות?

ולמה כדאי לנו להתנהג יפה לעצמינו

כוונה המונית

בוקר של כוונה 28/6/19

ביטוי עצמי רדיקאלי

על ביטוי עצמי רדיקאלי והגשמה

פרפקציוניזם

למה השאיפה לשלמות יכולה להיות הגורם המעכב אותנו בחיים?

מלאו פרטיכם ויצאתם לדרך