הקשבה ומיומנויות תקשורת

הרצאה לאירגונים - הקשבה

רוצים לפגוש את עצמכם?

בואו נפגש!

השאירו פרטים:

הקשבה - מיומנות התקשורת החשובה והנדירה ביותר 

רוב האנשים לא נותנים את דעתם על ההבדל בין לשמוע לבין להקשיב. הקשבה היא המיומנות החשובה והנדירה ביותר מכל מיומנויות התקשורת. בארבעה סקרים שונים, שנערכו בשנים האחרונות ע"י חברת קן בלאנצ'רדThe Ken Blanchard) Companies), המתמחה בחקר מנהיגות בארגונים ובשיפור תפוקות, חלקו המשיבים את נקודות המבט שלהם על הכישורים הקריטיים הנדרשים והשגיאות הנפוצות ביותר המשויכים למנהלים. רוב הנשאלים קבעו כי המרכיב החיוני ביותר והחסר ביותר ביותר בקרב מנהלים הוא שימוש במיומנויות תקשורת והקשבה. הדרך שבה אנו מקשיבים למציאות שלנו קובעת הן את החוויה שלנו והן את הפעולות שננקוט אל מול נסיבות בחיינו.

בהרצאה/סדנא נמחיש עד כמה ההקשבה שלנו משפיעה על תפיסת המציאות שלנו, על איכות התקשורת שלנו, על הפעולות שננקוט אל מול הנסיבות ומכאן גם על התוצאות שלנו. המשתתפים יקבלו אפשרות להתבונן על דרך ההקשבה שלהם ועל חלק מההקשרים שיצרו. נבחין בין סוגי הקשבה שונים (הקשבה לבעיה מול הקשבה לפתרון, הקשבה לתלונות מול הקשבה לבקשות וכו'), ונאפשר למשתתפים לקחת אחריות אישית על הדרך שבה הם מקשיבים למציאות שלהם.

 

 

אהבתם? שתפו

מלאו פרטיכם ויצאתם לדרך