מערכות יחסים, תקשורת ומשוב

מערכות יחסים ומיומנויות תקשורת

רוצים לפגוש את עצמכם?

בואו נפגש!

השאירו פרטים:

הארגון הוא סך מערכות היחסים שבתוכו. הוא מורכב כל כולו ממערכות יחסים. מערכות יחסים פנים אירגוניות, מול ספקים, בין מנהלים לעובדים, בין שותפים עסקיים, בין בעלים למנהלים, וכמובן מערכות היחסים מול הלקוחות. בכל מקום שבו יש מערכת יחסים שלא עובדת מתקיים בזבוז של זמן, אנרגיה וכסף.

באירגונים ויזמויות רבות ניתן לראות ניהול של התפעול, הכספים, התפוקה, המכירות, השרות, וכד' ללא ניהול עקבי של מערכות היחסים. גישה כזו מביאה לעיתים לעבודה סיזיפית שכוללת טיפול בבעיות שחוזרות על עצמן, חוסר הבנה, משברים ותחלופת עובדים גבוהה.

ניהול מערכות היחסים בארגון היא הכרחית למען יצירת מוטיבציה ותחושת שייכות אצל עובדים, רתימת לקוחות, קיומם של שיתופי פעולה פוריים בין אנשים ומחלקות, ושיפור מתמיד של איכות המוצר והשירות.

מערכות יחסים עובדות מתאפיינות בבהירות, בנכונות ללמוד, בניקיון של השפה ובתקשורת ברורה, עקבית וזורמת. הן כוללות הקשבה ומשוב.

בסדנא זו נציג ונלמד מספר מיומנויות תקשורת פשוטות בהן יוכלו המשתתפים להשתמש מיידית וכן נאפשר למשתתפים לבחון ולקחת אחריות על הדרך שבה הם מנהלים את מערכות היחסים שלהם.

 

אהבתם? שתפו

מלאו פרטיכם ויצאתם לדרך