לשחק מסירות עם אלוהים. הדוגמא החיה

אלכימיה בפעולה

רוצים לפגוש את עצמכם?

בואו נפגש!

השאירו פרטים:

הרבה פעמים כששואלים אותי מה אני מלמדת, אני עונה: לשחק מסירות עם אלוהים. ואז שואלים אותי: מה זה אומר? אז הנה דוגמא חיה לאיך "משחקים מסירות עם אלוהים".

דצמבר 2015, בתוכנית להגשמת החזון – קבוצת הכוח. סיכמנו שנה ופתחנו שנה חדשה. ביחד עם הסטודנטים שלנו פתחתי את הדפדפת והתחלתי לכתוב את הרצונות שלי ל 2016. אחד מהדברים שכתבתי היה: להנחות חמישה אנשים ל"טד".

החודשים עברו, החיים קרו. ואז – בספטמבר קיבלתי טלפון מלשכת המאמנים ובו נתבקשתי לתת את הרצאת הטד שלי בכנס השנתי של לשכת המאמנים שהרעיון מאחוריו היה – הרצאות קצרות בנות 10 דקות – המעוררות השראה ונותנות ערך לצופים.

מפה לשם, דיברנו ונשאלתי אם אני יודעת איך מתכוננים לכזה דבר.

עניתי מיד שבאררור שאני יודעת,  וישבתי וכתבתי מסמך מפורט – איך מתכוננים להרצאה בת 10 דקות.

בשיחה הבאה נשאלתי אם אני יכולה להנחות את זה ואם אני יכולה לתת מנטורינג למשתתפים.

כתלמידה צייתנית זיהיתי שזה – זה מה שרציתי – להנחות חמישה אנשים להרצאה של 10 דקות. והנה זה בא.

וכך היה. במשך כשלושה חודשים – נפגשנו חמש פעמים ועברנו תהליך מדהים של התחדדות, התפשטות והתבהרות לגבי: מה הסיפור שלנו בכלל?

עברנו מ-עשרת העקרונות להקשבה, אל הסיפור האישי שנמצא בקישקע שלי – זה שהפך אותי למי שאני היום.

ביום רביעי – יום לפני הכנס, דיברתי עם יאיר בר לב על ההרצאה שלו (ששונתה בצורה משמעותית בדקה ה-90). ובסוף השיחה הוא אמר לי: תקשיבי, יש לך פה מוצר מדהים. את חייבת לתת את זה לאנשים נוספים.

יום אחד אחרי כן – עלו על הבמה חמישה מאמנים מובילים בתחומם ושיתפו כל אחד במשך 10 דקות את הסיפור שלהם. האמת היא שהיה קסם באוויר. וכשהסתיימה ההנחיה, יאיר בר לב – שהיה אחרון הדוברים אמר לכולם: "עברתי עשרות תהליכים וסדנאות בחיי, זו אחת הסדנאות המדהימות ביותר שהשתתפתי בה. לכו ללמוד אצל ציפור".

וכך, עוד לפני שיש לי ברושור או דף נחיתה לנחמה – יש לי כבר ארבע נרשמות שפשוט התקשרו אלי ביומיים האחרונים.

אז איפה זה משאיר אותי ומה זה מזכיר לי?

  1. הייתי צריכה להקשיב מה רוצה לקרות ולשנות את סדר העדיפויות שלי בהתאם. יש מוצר שהשקתו תידחה בעקבות הקורס המתהווה.
  2. כשזה מדוייקזה פשוט מדוייק. כמויות ה"רוח הגבית" שקיבלתי פה הן בלתי נתפסות. מבלי לתכנן, מבלי להתכוון – "הודיעו" לי שיש פה מוצר מעולה, הוקירו לי תודה על הבמה וקיבלתי המלצות חמות מחמישה אנשים מעוררי השראה כל אחד בתחומו.
  3. כשאלוהים מוסרת לנו כזו מסירה יפיפיה, לא נותר לנו אלה לתפוס את הכדור ולהחזיר אותו חזרה. במצב כזה מאד ברור לנו מהו הצעד הבא עבורנו. כשמשהו רוצה לקרות הוא:"דורש" מאיתנו לקחת את הצעד האחד הבא. הרי יש כבר לקוחות, אז צריך טקסטים וחומרים בשבילם.
  4. לנשום עמוק. להתרחב. להכיל. להיות נכונה ומוכנה לקבל. להתייחס לעצמי יפה בדרך. לתעדף. לעשות פעולות קטנות באהבה. אם לא נפעל בצורה רציפה ועקבית, האנרגיה מסביבנו תרד, אם נפעל מהר מדי - אז נתעייף ואז נחדול. הסוד הוא לנקוט בפעולות קטנות שהן בעצם כוונה. הן לפעמים שאלה ולפעמים הצהרה. הן לא מכילות בתוכן את כל המשמעויות שאנחנו שמים על המטרה, ולכן הן נגישות עבורינו הרבה יותר.

זה אלכימיה בפעולה. לאפשר למשהו שבכלל לא היה בתוכניות שלי להיכנס למרחב ולקרום עור וגידים בפרק זמן קצר משמעותית ממה שיכולתי לתכנן בעצמי. להיות קשובה מה רוצה לקרות וגמישה – בשביל לשנות את התוכניות שלי. לפעול מתוך כוונה מיטיבהולאפשר לתוצאות להתאסף בזמן ובמקום הנכון – אל סף דלתי.

אם אתם רוצים ללמוד גם איך "לשחק מסירות עם אלוהים"

קורס (י)סודות האלכימיה הבא מתקיים ב 27/28.12.18  לפרטים והרשמה

הגיע זמנך לדעת: מה הסיפור שלי?

לתהליך אישי עם ציפור השאירו פרטיכם ונדבר בקרוב!

אהבתם? שתפו

להיות עם אי ידיעה - המיומנות של העולם החדש

מדוע להיות בשלום עם חוסר וודאות זו אחת המיומנויות החשובות ביותר לכל יזם ואף לכל אדם?

מה הקשר בין חמלה ליעילות?

ולמה כדאי לנו להתנהג יפה לעצמינו

כוונה המונית

בוקר של כוונה 28/6/19

ביטוי עצמי רדיקאלי

על ביטוי עצמי רדיקאלי והגשמה

פרפקציוניזם

למה השאיפה לשלמות יכולה להיות הגורם המעכב אותנו בחיים?

מלאו פרטיכם ויצאתם לדרך